LIDMAATSCHAP

& BIJKOMENDE INFO

Lidmaatschap tennis/padel/combi

Voor de aanvraag van het lidmaatschap werken wij met de website van Tennis en Padel Vlaanderen en online betaling. Het lidmaatschap is pas in orde na online betaling. Je krijgt een welkomstmail in je mailbox. Bekijk zeker deze mail, want deze bevat heel wat interessante informatie o.a. je lidnummer en info i.v.m. de verzekeringspolis.

Klik hier om het instructiefilmpje te bekijken.

TARIEVEN

Als LID VAN TENNIS- en PADELCLUB DUINBERGEN geniet je van volgende voordelen:

Je kan kiezen uit verschillende abonnementen (zie tarieven onderaan de pagina):

• enkel TENNIS
  • enkel PADEL
  • COMBI (padel en tennis)

Het combi abonnementis een voordelige prijs waarmee je als lid zowel outdoor tennis- als padelpleinen gratis kan reserveren. Wil je zowel een tennis als padel lidmaatschap, dan vraag je een combi abonnement aan.

Let op! Na betaling kan een tennis of padel abonnement niet meer omgezet worden naar een combi abonnement.
Het is wel mogelijk om op een later tijdstip een padel abonnement uit te breiden naar een tennis abonnement of een tennis abonnement uit te breiden naar een padel abonnement met 40 % korting. Dit geldt niet voor gezinsabonnementen.

bijvoorbeeld: Je neemt nu een padel abonnement aan € 280. Dan kan je later een uitbreiding doen naar een tennis abonnement, waarvoor je dan € 135 betaalt (i.p.v. € 225).

TARIEVEN

Je zal zien dat je bij het aanvragen of verlengen van het abonnement verschillende personen kan toevoegen aan het abonnement. Je kan dan ook in één keer betalen.

Wil je een gezinsabonnement, dan kan je ook hier Spelers toevoegen. Vanaf 3 spelers zal je kunnen kiezen voor een gezinsabonnement (voor minder dan 3 spelers is het niet voordelig).
Bekijk de tarieven voor een gezinsabonnement onderaan de pagina.

Voorwaarden:
  1. alle gezinsleden moeten op hetzelfde adres gedomicilieerd zijn op 1 januari 2024
  2. max. 2 volwassenen (ouder dan 30 jaar) – 3 tot 8 personen
  3. alle gezinsleden moeten bij inschrijving op hetzelfde moment toegevoegd worden

Via de website van Tennis en Padel Vlaanderen is het nog gemakkelijker om het profiel van iemand anders te beheren (bijvoorbeeld kinderen, leerling of partner). Op die manier kan je via je eigen login heel gemakkelijk switchen tussen de verschillende accounts. Zo hoef je niet iedere keer uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook in de app kan je gemakkelijk switchen tussen de gekoppelde accounts.

In deze handleiding leggen we uit hoe je accounts kan koppelen.

Afhankelijk van het lidmaatschap padel | tennis kan je gratis spelen op de outdoor courts.

Terreinen en uren reserveren kan via de website van Tennis en Padel Vlaanderen.

Let op! Dit kan pas na betaling van je lidgeld. Aangezien het instellen van de reservaties een manuele verrichting is kan het een dag duren vooraleer je kan reserveren.

Tip! Tennis Vlaanderen raadt aan om in te loggen via je Lidnummer (niet via je e-mailadres)!

Voor lidmaatschappen kunnen wij geen facturen bezorgen.
Het is wel mogelijk om een rekening/betaalbewijs te downloaden via je
 spelersdashbord van Tennis en Padel Vlaanderen  >> Klik naast het abonnement op
Vervolgens kan je doorklikken op ‘bekijken’ naast rekeningrapport.

Alhoewel je de betaling voltooid hebt, krijg je soms toch de melding “Abonnement verworpen omwille van niet voltooien van de online betaling”.
Het kan zijn dat je eerst geprobeerd hebt het abonnement aan te vragen, maar dat je deze aanvraag niet volledig hebt voltooid of niet snel genoeg en dan komt deze na een 10-tal minuutjes inderdaad bij Verworpen.
Als je echter naar je spelersdashboard gaat kijken (via Tennis en Padel Vlaanderen), zal je daar dit verworpen abonnement ook zien staan, je mag dit gewoon verwijderen. Zelf kunnen we dit niet voor jou doen. Het correcte abonnement zal je daar ook zien staan.
Mocht je twijfelen, aarzel niet om een mail te sturen naar Sabine, we controleren dan even of het lidmaatschap in orde is.

Heb je voor 2023 al een padel lidmaatschap, maar wil je nog uitbreiden naar een combi abonnement (tennis én padel), dan kan dit aan een heel voordelige prijs (40% korting). Je kan een uitbreiding naar een combi-lidmaatschap doen, door te klikken op deze link
Volg de stappen en op een gegeven moment zal je bij de keuze van de abonnementen een “UITBREIDING van padel naar COMBI” zien staan.

Wist je dat je via de mutualiteit tussenkomst kunt krijgen voor een lidmaatschap bij een sportclub?
De voorwaarden en bedragen zijn afhankelijk van de mutualiteit, maar meestal krijg je één keer per jaar per persoon een tussenkomst van ongeveer €15 tot €25.

Als je een volwaardig lid bent van TCD, dan kan je het bewijsattest Aanvraag tussenkomst lidmaatschap sportclub bestemd voor de ziekteverzekering downloaden via je spelersdashbord van Tennis en Padel Vlaanderen
Daar kan je kiezen om je Attest mutualiteit te downloaden.

Tarieven

Lidmaatschap 2024